KONTROLA KOSZTÓW
Kontrola kosztów odbywa się zarówno na etapie przygotowania, realizacji oraz rozliczenia wykonywanej inwestycji.
Zarządzanie kosztami inwestycji obejmuje:
- przygotowywanie budżetu i nadzorowanie jego wykonania,
- optymalizację kosztów w zakresie przygotowanych rozwiązań projektowych - dotyczy architektury, konstrukcji jak i projektów branżowych,
- wprowadzanie rozwiązań zamiennych w celu spełnienia wymagań budżetowych – tzw. dochodzenie do budżetu,
- weryfikację przedmiaru robót,
- udział w przygotowaniu materiałów przetargowych oraz przygotowanie procedury przetargowej wraz z weryfikacja kompletności projektu i materiałów przetargowych oraz ofert Wykonawców,
- udział w negocjacjach z Architektem, Projektantami i Wykonawcami,
- kontrolę rozliczeń podwykonawców i innych uczestników Zadania Inwestycyjnego,
- tworzenie oraz opiniowanie harmonogramów płatności,
- pomoc w końcowym rozliczeniu wszystkich uczestników Zadania Inwestycyjnego.